Lite fiske blir det......

Var ett tag sen man fiskade. Hade sett fram emot isfisket, och det började ju bra i Januari, men sen kom kylan och all snö. Hur mycket snö som helst!!
Så det blev bara 3 st ismete pass, alla i januari. Men jag får vara nöjd med ett nytt ismete pers.
Har kört 2 stycken korta pass efter färna , fått 2 över 2 kg. Har varit ner en repa till Gryts Skärgård och fiskat lite gädda. Största fisken där, 6,9 kg. Jag och Benny fick 17 st första dagen(11 till mig...) och endast 4 andra dagen. Segt! Kan väl nämna att Mr Joe med J och F fick 16 st. På 3 dagar............!! 
Har inte lyckats få nåt vettigt i mina trakter och nu leker gäddorna för fullt, men det går kanske att lura upp nån eftersläntare. Lägger in lite bilder och så en video snutt från Gryts. Ha de.



6,9 kg



Benny med en 4,3 a.



BB Tail


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0